2010-11-27 | 02:44:10

dag 5.

hoppar dag 4.
ja, vad är kärlek? den frågan ställer jag mig själv varenda dag.
det är väl det där extra pirret i magen, fjärilarna som bara flyger omkring!
men är det verkligen det som är kärlek? hur blir man kär egentligen?
för mig ska det vara något speciellt med killen, han ska utstråla någonting som ingen annan gör.
man ska se på honom och allting ska kännas så rätt.
jag behöver en känslig kille som bryr sig om mig, just nu extra mycket!
han ska vara rolig och social, bara han får mig att skratta så är han en gud.
kärlek för mig är någonting jag vill känna. det ska vara en obeskrivlig känsla, som nu. det går inte att beskriva vad kärlek är helt enkelt. det är för underbart
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: