2010-11-24 | 22:28:19

dag 2.

min första kärlek. när jag hör ordet kärlek så vet jag inte vad det har för innebörd. jag vet inte vad jag ska skriva eftersom jag aldrig har varit riktigt kär. därför skriver jag några meningar om andreas som var den sista killen som hade med kärlek att göra. trodde inte att det fanns någon vettig kille i den här staden, men han dök bara upp helt plötsligt. ja nästan iallfall, gillade honom för den han var och för hur han var mot mig men gillade inte honom tillräckligt, tydigen. nu har jag insett att han är lika idiotisk som alla andra killar i denna stad.
orkar inte ta det här, jag väntar fortfarande på min kärlek.
hoppas att det blir mer fokus på nästa steg jag ska skriva.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: