2010-11-17 | 17:25:42

-when the sun goes down-


tycker personligen att jag ser ut som en söt björn! fotot är taget första skoldagen i åttan.
jag längtar tills på lördag, då ska jag träffa min feta släkt! har inte träffat dom på år och dagar, chattade med min goa farmor och hon skrev att hon har saknat mig och att min farbror (största fanet av bajen) var djurgårdare när han var liten och att min pappa började gråta när bajen förlorade. hon skrev också att min faster som är fyra år yngre än pappa fick gå och möta honom vid bussen när pappa var i 15 -års åldern. hahaha, någonting man kan reta honom för :) detta tog min farmor drygt en kvart att skriva, men hon skrev det. så himla duktig

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: