2010-12-10 | 19:03:16

dag 8.

ett ögonblick. vet inte riktigt vad det innebär, men antar att jag ska få fram någonting ur mitt liv. en bra stund.
då undrar jag hur det ska gå?
okej, det här är någonting storslaget! det var sommar år 2009. jag, lisa och min familj var på kryssning. Dansade på golvet, helt galet var det.. Killarna raggade till tusen, alla var glada och vi hade skitkul! Oförglömligt
Detta ögonblick blir jag lika kär nu som då.
såhär har jag beskrivit det i min dagbok:
Vi gick ut igen och körde dom tre sista låtarna och på den tredje sista så kom han! Han var så jävla snygg, hade spanat in honom hela kvällen. Vi började dansa för att jag såg hur mycket han kollade på mig så jag ställde mig bredvid honom. Först ville han bjuda mig på öl (han var säkert 10 år äldre och jättefull men ändå) Sen skulle han gå men innan det så tog han tag runt min midja och kramade om mig samtidigt som han viskade  "rum nummer 8253" i mitt öra och hans läppar nuddade min kind.  JAG FICK RYSNINGAR I HELA MIN KROPP!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: